Imprezy okolicznościowe i ich organizacja w hotelu

Wybierając miejsce organizacji imprezy firmowej, przyjęcia rodzinnego, studniówki, balu maturalnego czy jakiejkolwiek innej imprezy okolicznościowej zawsze wiąże się z dość długimi poszukiwaniami i określaniem własnych preferencji.

Poza odpowiednim klimatem miejsca liczy się tu bowiem także sama lokalizacja sali, dostęp do konkretnych udogodnień takich jak sale konferencyjne, atrakcyjne menu odpowiadające charakterowi imprezy, czy wreszcie możliwość zakwaterowania gości przybywających z daleka. Na rynku hotelarskim istnieje oczywiście wiele punktów oferujących możliwość podjęcia się organizacji różnego rodzaju przyjęć. Na co jednak zwrócić uwagę wybierając ten właściwy? Co powinno znaleźć się w ofercie hotelu przygotowanego na organizację imprez okolicznościowych i dlaczego warto wybrać właśnie hotel, a nie samodzielną salę bądź restaurację?


Hotel daję tę niewątpliwą przewagę, że posiada możliwość zakwaterowania gości.


Organizacja imprezy okolicznościowej

Zależnie od tego jaki charakter imprezy organizujesz, profil wybranego w tym celu miejsca może dość znacząco się różnić. Sale, na których zwykle organizowane są wesela mogą sprawdzić się co prawda jako miejsca na przyjęcia komunijne czy studniówki, ale raczej nie poradzą sobie z imprezą organizacyjną dla pracowników korporacji.

Jednym z problemów, jakie napotykają na swojej drodze organizatorzy imprez okolicznościowych jest bez wątpienia konieczność powiązania wszystkich elementów ze sobą w określonym czasie. Opracowanie menu, zadbanie o odpowiedni wystrój miejsca, przygotowanie listy gości, rozplanowanie miejsc siedzących, czy wreszcie dobór oprawy muzycznej zawsze stanowią wyzwanie. Wybierając miejsce organizacji dowolnej imprezy okolicznościowej warto zadbać o to, by choć w części prac organizacyjnych pomogła właśnie obsługa danego miejsca.

Podejmując decyzję warto sprawdzić, czy menu będzie odpowiadało potrzebom wszystkich gości – czy pojawiają się opcje wegetariańskie, bezglutenowe, pozbawione konkretnych alergenów. Dużą rolę odgrywa też możliwość zaoferowania różnorodności wyboru – w wielu mniejszych salach imprezowych, każdy talerz przygotowanego posiłku to dodatkowe koszty, które często ograniczają menu dostępne na imprezie do minimum. A jedzenie to przecież jeden z wielu aspektów wpływających na całościową oprawę imprezy!

Dlaczego warto postawić na hotel?

Hotele nie są zwykle pierwszym miejscem, jakie przychodzi na myśl w kontekście organizacji imprez okolicznościowych. Okazuje się jednak, że wiele hoteli klasy premium (my polecamy <<Hotel Jasek Premium>>) posiada dziś w swojej ofercie tego typu usługi, proponując swoim klientom doświadczenie, profesjonalizm i niezapomniany klimat każdej imprezy okolicznościowej. Konferencje firmowe, bankiety, chrzciny, komunie, rocznice, a nawet studniówki to dla wielu hoteli codzienność, z którą potrafią poradzić sobie jak nikt inny.

W hotelu zorganizujemy zarówno wystawny bankiet jak i mniej zobowiązujące imprezy integracyjne.

Przede wszystkim, hotele to możliwość otrzymania kompleksowej i profesjonalnej obsługi imprezy okolicznościowej w jednym miejscu, bez konieczności poszukiwania dodatkowych rozwiązań w kwestiach cateringu, oprawy muzycznej czy noclegów. Większość dobrych hoteli zaoferuje ci nie jeden, a kilka pakietów obsługi do wyboru, dopasowanych pod kątem konkretnych okoliczności i zorganizowanych tak, by zadowolić wszystkich gości. Warto zwrócić tu uwagę również na samo menu, które przygotowywane na co dzień dla gości hotelu oferuje znacznie większy wybór potraw dla uczestników twojej imprezy i jest z przygotowywane na świeżo przez dobrego szefa kuchni, a nie dostarczane w ograniczonych ilościach wyłącznie na konkretną imprezę.

Sala w hotelu Jasek

Przykład sali na wesele lub dużą imprezę integracyjną – zdjęcia pochodzi ze zbiorów Hotelu Jasek Premium z Wrocławia.

Hotel to oczywiście także możliwość zapewnienia noclegu gościom bez konieczności organizowania transportu z sali weselnej do pobliskiego motelu. Tego typu problemy pojawiają się często w przypadku wesel, które odwiedzają goście z każdego zakątka kraju. Wiele par decyduje się wówczas na wynajęcie autokaru, który będzie przewoził gości z sali weselnej do hotelu. W praktyce jednak rozwiązanie takie nie zawsze się sprawdza – goście mogą zechcieć opuścić salę wcześniej, źle się poczuć, potrzebować zmienić strój. Organizacja wesela w hotelu będzie w tym wypadku rozwiązaniem idealnym, gwarantującym wszystkim komfortowe warunki i pozwalającym nawet gościom z dziećmi na zabawę do białego rana.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.